21 maj 2018

czytnik kart platniczych

Często słyszę od właścicieli placówek usługowych bądź handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą furt gotówką a nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, czy faktycznie nie potrzebują? Skąd właściciel sklepu, czy innego punktu, dokąd przyjmuje płatności wie, że jego klienci wolą wynagradzać gotówką, zaś nie kartą? Przecież właściwie nie dzida ich o to. Może w celu części klientów owo spory wysiłek, żeby zarekwirować ze sobą wystarczającą dawka gotówki w portfelu, iżby móc zrewanżować się w środku świadczenia usługi ewentualnie zakupione produkty. Bo należy o tym pamiętać, odszukać bankomat w okolicy, capnąć się, zdążyć, etc. Oczywiście, że sporadycznie o tym nie mówią właścicielowi, bądź sprzedawcy, gdyż wybór płacenia kartą nie jest gwoli klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: czy nie powinno się ocenić tego wysiłku klientów a ułatwić admitancja do swoich usług czy też towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na to badanie everyman właściciel placówki musi sobie tenże sam odpowiedzieć. Dla tych, którzy w tej chwili w tym momencie rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, tymczasem nie wiedzą aż do końca , jakie są tego korzyści a wady, przygotowałem skrótowy poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety zaś wady ipos warszawa w punkcie usługowym ewentualnie handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy dopiero zastanawiają się, dokąd wykonać zakupów, jaki sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy dwójka placówki są w pobliżu siebie, mają podobny sfera usług względnie produktów oraz zbliżone ceny, klient przypuszczalnie przesiać tą, w którym mógłby zrewanżować się kartą. Szczególnie, jeśliby w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi w ciągu jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, jednakowoż droższych produktów, etc. To być może egzystować niemożliwe, kiedy podczas wizyty pojawią się nowe sytuacja i okaże się, iż do przewidzianej ceny wypada dodać dodatkową kwotę, oraz petent nie będzie taką dysponował. Co w owym czasie zrobić? Prosić go, by poszedł do najbliższego bankomatu, oddać nr konta natomiast liczyć, iż wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się na przestrzeni kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej oraz chętniej aniżeli ci, którzy płacą gotówką. Wynika owo z faktu, iż pieniądz cielesny jest namacalny, należy go realnie wyszperać z portfela, lecz środek pieniężny na koncie jest wirtualny. Po drugie: zjawisko wprowadzenia terminalu płatniczego a wynikające z tego udogodnienia przypadkiem posłużyć za pozór aż do podwyższenia cen.