
Efektywność marketingu podlega od tego, co opisuje oraz jak jest tworzona. Wiele może pod tym względem podlegać od miejsc, gdzie taka reklama się pojawia. Nawet w owym czasie, gdy będzie dobra, ale nie będzie pojawiała się w dogodnych miejscach marketingowych- nie przyniesie rezultatów ani rezultatów dla samego inwestora. To ma prawo poruszać. Każda inwestycja, jaka się nie zwraca drażni, a tym samym pod pewnym względem zakłóca pracę firmy. Zupełnie inaczej jakkolwiek nie będziemy w stanie dostosować się do efektywności - sprawdź ręczniki kąpielowe. Wysokiej jakości. Ręcznik może być reklamowy, bo haft może być reklamowy. Mimo to, nie każdy twierdzi, że reklamy są efektywne. Być może nie działają one na każdego. Mimo to pomnimy o nich, a tym samym w punkcie sprzedaży możemy przypominać sobie o takich marketingach. To jest właśnie taka efektywność. Kreowanie podświadomości reakcji. To etapy kreowania reklamy ,ale też oraz wyniki, które widoczne są przy konsumencie, który obejrzał taką reklamę. Inaczej nie byłoby to dla nas takie korzystne. Nie każda reklama jest jednak taka korzystna. W następstwie tego nie wszystkie zostaną w prowadzonej przez nas pamięci.